مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:152024-01-16سياسي

ضرورت استفاده از توانمندی علمی برای ایجاد اقتدار کشور 


رییس سازمان ملی بهره وری بر ضرورت استفاده از توانمندی علمی برای ایجاد اقتدار کشور تاکید کرد و گفت: در حال حاضر 10 هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند و ثمره آن باید بهره وری باشد.

- رییس سازمان ملی بهره وری بر ضرورت استفاده از توانمندی علمی برای ایجاد اقتدار کشور تاکید کرد و گفت: در حال حاضر 10 هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند و ثمره آن باید بهره وری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میر سامان پیشوایی در همایش بهره وری دانشگاه ها که امروز در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است، مهمترین دغدعه نخبگان را پیشرفت انقلاب دانست و گفت: مهمترین موضوع در حال حاضر کشور ما رشد اقتصادی است.

اگر بخواهیم رشد اقتصادی داشته باشیم، هیج راهی جز بهره وری نداریم.

وی در ادامه بابیان اینکه کشورهای پیشرفته بر ارتقا بهره وری تمرکز می کنند، تصریح کرد: مهمترین ریشه بهره وری توسعه نوآوری و فناوری است.

در حال حاضر 10 هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند و ثمره آن باید بهره وری باشد.

پیشوایی همچنین خاطرنشان کرد: مهمترین چیزی که نظام آموزش عالی باید پاسخگو باشدف مقدار رشد اقتصادی است که توانسته از بهره وری ایجاد کند.

رییس سازمان ملی بهره وری تاکید کرد: اگر فقط از طریق توسعه فناوری بتوانیم کوره های کشور را با کوره های جدید جایگزین کنیم 10 درصد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از توانمندی علمی برای ایجاد اقتدار کشور 

ضرورت استفاده از توانمندی علمی برای ایجاد اقتدار کشور